سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریزش مو، درمان و پیشگیری

لیفت ابرو

بالا بردن ابروها

تاتو ابرو به هیچ عنوان از روی پوست قابل پاک شدن نیست. بسته به عمقی که تاتو بر روی پوست زده شده است، ممکن است با لیزر مقداری کمرنگ شود ولی خط سفیدی بر روی پوست و به جای تاتو همیشه باقی خواهد ماند. با بالا رفتن سن پلک ها و پوست صورت کمی افتادگی پیدا می کنند. برای درمان افتادگی و یا ایجاد تغییرات ظاهری بهتر است که پیشانی، پلک ها و ابرو کمی به شمت بالا کشیده شوند تا این افتادگی به چشم نیاید. برخی افراد برای این کار به سراغ تاتو می روند. در صورتی که اشتباه است. آموزش لیفت ابرو می تواند جایگزینی بسیار بهتر باشد.

لیفت ابرو با اندوسکوپی یعنی چه؟

به‌طور کلی، لیفت اندوسکوپیک ابرو یعنی با کمک اندوسکوپ که یک وسیله جراحی است، ابرو و پوست پیشانی بالا کشیده شود. در این روش با کمک میکروبرش‌هایی که در ناحیه بالای پیشانی و درون موها زده می‌شود، جراح به زیر پوست پیشانی و ابرو دسترسی پیدا می‌کند تا ماهیچه و بافت‌های زیر پوست را جراحی کند.

با بالا رفتن سن، ماهیچه‌ها و بافت‌های زیر پوست شل می‌شود، چربی زیر پوست کاهش می‌یابد و پوست نیز حالت افتاده پیدا می‌کند. همه این‌ها باعث می‌شود که ابرو پایین بیاید و به ابروی بالا فشار بیاورد. همچنین در پیشانی نیز چین و چروک ایجاد می‌شود. خطوطی نیز بین ابروها شکل می‌گیرد که حالت اخم کردن به آن‌ها می‌دهد. همه‌ی این موارد چهره شما را پیر و گرفته نشان می‌دهد. به همین دلیل با کمک لیفت پیشانی و ابرو می‌توانید زیبایی و جوانی چهره خود را دوباره به‌دست آورید.

برای مثال در یک ابروی ایده‌آل با فرم طبیعی، باید دنباله ابرو کمی بالاتر باشد؛ با لیفت آندوسکوپی ابرو، جراح متخصصی که در این کار تجربه و مهارت داشته باشد، به راحتی می‌تواند چنین مواردی را انجام دهد و ظاهر شما را کاملا تغییر دهد. همچنین با بالا کشیدن آندوسکوپی ابرو به اندازه استاندارد، گاهی مشکل افتادگی خفیف پلک بالا نیز برطرف می‌شود.

لیفت و لمینت ابرو ریزش ابرو نمیاورد؟؟؟


لیفت و لمینت ابروها به هیچ عنوان ریزش ابرو ندارد بلکه رشد ابروهایتان را بسیاار تحریک میکند،چون با مواد ارگانیک و بوتاکس تراپی اینکار انجام میشود.