سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ریزش مو، درمان و پیشگیری

دریافت رژیم لاغری

این شرایط کرونایی که برای همه ی ما بوجود اومده باعث شده خونه نشین بشیم و این فرصت خوبیه که بتونیم یه تغییر بزرگ برای خودمون به وجود بیاریم و به اندامی که همیشه آرزشو داشتیم برسیم و برای مهمونیا و عروسیای بعد از کرونا همه رو سورپرایز کنیم.
کافیه همین الان تصمیم بگیری که میخوای وزنت رو کم کنی و به اون اندامی که همیشه ارزوشو داشتی برسی!
از همین لحظه به بعد ما کنارتیم تا باهم به هدفت برسیم.
با رژیم زیباچه میتونی توی 3 ماه تا 12 کیلو کاهش وزن رو تجربه کنی، اعتماد بنفستو بالا ببری و اون لباسی که همیشه آرزوشو داشتی بپوشی و همرو سورپرایز کنی. 

دقیقا منظور از رژیم لاغری چیه؟ به طور کلی منظور از رژیم، مجموعه غذاهایی هست که هر کسی در طول روز برای حفظ سلامت یا کنترل وزنش مصرف می کنه. پس ما برای داشتن وزن سالم بیشتر از یه حد خاصی غذا نیاز نداریم و مصرف بیش از اون اندازه باعث اضافه وزنمون می شه. تقریبا یه تصور مشترک از رژیم لاغری بین همه ی ما هست و اونم این هست که برای کاهش وزن باید خودمونو محدود کنیم. اما اول همین خط گفتیم که رژیم به معنی محروم شدن از غذاها یا محدود کردن برنامه ی غذایی به چند تا خوراکی خاص نیست. چون بدن ما به تمام گروه های غذایی نیاز داره و کمبود هر کدوم از اونها حتی همون کربوهیدرات بیچاره که اسمش بد در رفته برای بدنمون لازمه. تغذیه ی صحیح و رژیم لاغری یعنی رعایت تعادل و تنوع تو برنامه ی غذایی برای داشتن وزن مناسب. یادتون نره که از تمام 4 گروه مواد غذایی که اصطلاحا بهشون هرم غذایی می گیم، باید مصرف کنید. بدن ما هم به ریز مغذی و هم درشت مغذی نیاز داره. حالا شاید بپرسید اصلا ریز مغذی و درشت مغذی چی هست؟ پیشنهاد می کنم برای درک این موضوع مطلب زیر رو حتما بخونید.

تفاوت رژیم آنلاین و رژیم حضوری چیست ؟

شما در رژیم حضوری به مطب دکتر تغذیه می روید ، در یک جلسه برنامه غذایی را گرفته به خانه می آیید و حالا شما هستید و یک برنامه که باید اجرا کنید .

بعد از دو هفته باید حتما به مطب بروید تا وضعیت شما کنترل شود ، با انگیزه شوید و به مسیرتان ادامه دهید . حتما میدانید که در این شیوه باید هزینه و وقت زیادی را صرف کنید .

اما در سیستم رژیم آنلاین غیر حضوری شما هر لحظه می توانید با من به عنوان مشاور تغذیه خود در ارتباط باشید . هر روز با انگیزه شوید و این مسیر را با آرامش و بدون دغدغه و سوال ، تا رسیدن به وزن و شرایط دلخواهتان طی کنید .

بزرگواران ، با توجه به مشغله زیاد و تعدد افراد تحت پشتیبانی پیمودن چنین مسیری برای اینجانب پیچیده و زمان بر و سنگین است .

اما با توجه به اینکه مراجعین من تا امروز از این روش نتایج بسیار خوبی گرفته اند و راضی بوده اند ، از این رو در اجرای آن پافشاری کرده و از آن دفاع می کنم .